Jums Pro, SIA nodrošina atbalstu darba dienās no plkst. 9:00 līdz 17:00. Atbalsts tiek sniegts jautājumos, kas saistīti ar programmas tehnisko nodrošinājumu, instalācijām un sistēmas funkcionalitātes lietošanu. Atbildi sniedzam ne vēlāk kā vienas darba dienas laikā
Atbalsta pakalpojumos neietilpst konsultācijas par nodokļu piemērošanu, tiesību aktiem vai grāmatvedības praksi saistībā ar konkrēto situāciju lietotāja uzņēmumā. Atbalsts nekonsultē nodokļu un grāmatvedības uzskaites jautājumos.
Sazinoties ar risinājuma Jumis atbalsta speciālistiem, ir jāsniedz sekojoša informācija:
- Sistēmas Jumis instalācijas atslēga (tā ir norādīta licences līgumā; atslēgu var uzzināt arī sistēmā, atverot sadaļu “Informācija”), vai licenciāta nosaukums;
- Ja jautājums ir saistīts ar sistēmas lietošanu vai instalāciju, tad zvana brīdi, ieteicams atrasties pie konkrētās ierīces, kā arī informēt atbalstu par datu bāzu atrašanās vietu.
- Situācijas apraksts un informācija par sistēmas lietošanu;
- Izmantotās operētājsistēmas versiju (Windows versija);
- Sistēmas Jumis versija ar kādu strādājat;
- Jautājuma vai problēmas apraksts, ieskaitot ekrāna paziņojumā atspoguļoto informāciju, un Jūsu veiktās darbības problēmas konstatēšanas brīdī;
- Informācija par to, kā rīkojāties, mēģinot atrisināt problēmu.
Sistēmas paziņojuma gadījumā iesakām izvēlieties sazināties ar tehnisko atbalstu, izmantojot “atbalsta pieteikuma formu", jo pieteikuma formā būs pievienota tehniskā informācija, un šī informācija ļaus precīzāk rast risinājumu konkrētai situācijai.
Ja saziņai izvēlaties e-pastu atbalsts@mansjumis.lv vai pieteikuma formu, precīzi un sīki aprakstiet jautājumu vai situāciju, atbildot uz augstākminētajiem punktiem. Laukā “Tēma” (Subject) ieteicams īsi formulēt problēmas būtību.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.