Darba uzsākšana
- Ja es izvēlos pakalpojumu Jumis, vai manā datorā nekas nav jāinstalē?
- Kādā datorā var instalēt risinājumu Jumis un Jumis Personāls? Tehniskās prasības
- Jumis uzsākšana - klienta vides instalācija un kā pieslēgties datu bāzei
- Vai es varu programmu instalēt vairākos datoros?
- Kas ir instalācijas atslēga? Kur to meklēt?
- Vai varu ar vienu licenci kārtot grāmatvedības uzskaiti vairākiem uzņēmumiem?
- Kā ievadīt atlikumus uzsākot darbu ar sistēmu Jumis?
- Lietotāju pārvaldība Jumis sākot ar 08.01.2021
- Kā nomainīt instalācijas atslēgu?
- Vai risinājums Jumis ir piemērots manam uzņēmējdarbības veidam?
- Vai risinājumu Jumis var izmantot viesnīcu un viesu namu uzskaitei vai, piemēram, autoservisu darba uzskaitei?
- Vai risinājums Jumis ir piemērots grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai?
- Vai, sākot darbu ar sistēmu Jumis, ir nepieciešama apmācība?
- Cik uzņēmumu var izvietot mākoņpakalpojumā Jumis pamata piedāvājumā (30 EUR + PVN/mēn.)?
- Kā sākt lietot mākoņpakalpojumu Jumis?
- Datora reģionālie iestatījumi, kas nepieciešami korektai sistēmas Jumis darbībai
- Kā izveidot jaunu datu bāzi?
- Vai var pārnest datus uz risinājumu Jumis, ja klients līdz šim ir strādājis ar citu sistēmu?
- Vai datiem var piekļūt attālināti?
- Kā no lokālā pieslēguma pāriet uz Jumis pieslēgumu?
- Vai darbam ar risinājumu Jumis ir nepieciešama Microsoft Office programmatūra?
- Kā izveidot jaunu datu bāzi lokālajā pieslēgumā?
- Vai programmā ir pieejams kontu plāns?
- Vai grāmatvedības programmā var uzskaitīt darījumus ārvalstu valūtā?
- Vai risinājums Jumis nodrošina atskaišu eksportu uz VID EDS sistēmu?
- Kas tiek piedāvāts abonementa darbības laikā?
- Vai tiek nodrošināta privātpersonu datu aizsardzība atbilstoši VDAR noteikumiem?
- Vai man ir pieejams tehniskais atbalsts?
- Kur meklēt atbildes uz neskaidriem jautājumiem par programmas lietošanu?
- Vai mani klienti var attālināti pieslēgties risinājumam Jumis un paši ievadīt datus programmā?