Skip to main content
Jumis Pro produktu zināšanu bāze Help Center home page Jumis Pro produktu zināšanu bāze
  • Nosūtīt pieprasījumu
  • Ienākt
  • Ienākt
  • Nosūtīt pieprasījumu
  1. Jumis Pro produktu zināšanu bāze
  2. Mākoņpakalpojums
  3. Darba uzsākšana

Darba uzsākšana

  • Ja es izvēlos pakalpojumu Jumis, vai manā datorā nekas nav jāinstalē?
  • Kādā datorā var instalēt risinājumu Jumis un Jumis Personāls? Tehniskās prasības
  • Vai es varu programmu instalēt vairākos datoros?
  • Kas ir instalācijas atslēga? Kur to meklēt?
  • Vai varu ar vienu licenci kārtot grāmatvedības uzskaiti vairākiem uzņēmumiem?
  • Kā ievadīt atlikumus uzsākot darbu ar sistēmu Jumis?
  • Lietotāju pārvaldība Jumis sākot ar 08.01.2021
  • Kā nomainīt instalācijas atslēgu?
  • Vai risinājums Jumis ir piemērots manam uzņēmējdarbības veidam?
  • Vai risinājumu Jumis var izmantot viesnīcu un viesu namu uzskaitei vai, piemēram, autoservisu darba uzskaitei?
  • Vai risinājums Jumis ir piemērots grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai?
  • Vai, sākot darbu ar sistēmu Jumis, ir nepieciešama apmācība?
  • Cik uzņēmumu var izvietot mākoņpakalpojumā Jumis pamata piedāvājumā (35 EUR + PVN/mēn.)?
  • Kā sākt lietot mākoņpakalpojumu Jumis?
  • Datora reģionālie iestatījumi, kas nepieciešami korektai sistēmas Jumis darbībai
  • Jumis uzsākšana - klienta vides instalācija un kā pieslēgties datu bāzei
  • Kā izveidot jaunu datu bāzi?
  • Vai var pārnest datus uz risinājumu Jumis, ja klients līdz šim ir strādājis ar citu sistēmu?
  • Vai datiem var piekļūt attālināti?
  • Kā no lokālā pieslēguma pāriet uz Jumis pieslēgumu?
  • Vai darbam ar risinājumu Jumis ir nepieciešama Microsoft Office programmatūra?
  • Kā izveidot jaunu datu bāzi lokālajā pieslēgumā?
  • Vai programmā ir pieejams kontu plāns?
  • Vai grāmatvedības programmā var uzskaitīt darījumus ārvalstu valūtā?
  • Vai risinājums Jumis nodrošina atskaišu eksportu uz VID EDS sistēmu?
  • Kas tiek piedāvāts abonementa darbības laikā?
  • Vai tiek nodrošināta privātpersonu datu aizsardzība atbilstoši VDAR noteikumiem?
  • Vai man ir pieejams tehniskais atbalsts?
  • Kur meklēt atbildes uz neskaidriem jautājumiem par programmas lietošanu?
  • Vai mani klienti var attālināti pieslēgties risinājumam Jumis un paši ievadīt datus programmā?
  • Next ›
  • Last »
Jumis Pro produktu zināšanu bāze
Powered by Zendesk