Skip to main content
-
Kā pareizi veikt abonementa pagarināšanu?
-
Kas notiek pēc abonementa termiņa beigām?
-
Vai ir pieejama automātiska risinājuma Jumis rēķinu apmaksa?
-
Kā rīkoties, ja veicu apmaksu, bet vēl neesmu saņēmis rēķinu un licenci?
-
Kāpēc saņēmu rēķinu par citu summu, nekā mājaslapā norādītā pakalpojuma Jumis cena?
-
Apmaksāju rēķinu, norādot nepareizas piezīmes
-
Kā rīkoties, ja ir apmaksāts rēķins, kas jau ir anulēts?
-
Kā tiek noteikti priekšapmaksas rēķinu termiņi?
-
Vēlos atteikties no pirkuma. Kādas ir manas iespējas?
-
Cik ilgā laikā tiks apstrādāts e-veikalā veiktais pirkums?
-
Kā varu saņemt priekšapmaksas rēķinu?
-
Turpmāk risinājumu Jumis vairs nelietošu, bet esmu samaksājis par periodu uz priekšu. Kā varu atgūt naudu?
-
Kā var palielināt lietotāju/datu bāzu skaitu pakalpojumā Jumis?
-
Man ir pieslēgts automātiskais maksājums, bet vēlos to atcelt (mainījusies maksājumu karte, mainījies termiņš, vēlos apmaksu veikt citādi). Kā to izdarīt?
-
Kādu laiku plānoju nestrādāt ar sistēmu, bet pēc tam darbību atjaunot. Kā man rīkoties?
-
Ko darīt, ja apmaksu veicu no citas fiziskas vai juridiskas personas konta?
-
Vai var palielināt lietotāju skaitu, kas strādā ar sistēmu Jumis?
-
Kā var veikt apmaksu par abonementu?
-
Kā rīkoties, ja vēlos pārreģistrēt savu licenci uz cita uzņēmuma vai privātpersonas vārda?
-
Kā pārtraukt mākoņpakalpojuma abonēšanu?