Skip to main content
Jumis Pro produktu zināšanu bāze Help Center home page Jumis Pro produktu zināšanu bāze
  • Nosūtīt pieprasījumu
  • Ienākt
  • Ienākt
  • Nosūtīt pieprasījumu
  1. Jumis Pro produktu zināšanu bāze
  2. Mākoņpakalpojums
  3. Rēķini un apmaksa

Rēķini un apmaksa

  • Kas notiek pēc abonementa termiņa beigām?
  • Vai ir pieejama automātiska risinājuma Jumis rēķinu apmaksa?
  • Kā rīkoties, ja veicu apmaksu, bet vēl neesmu saņēmis rēķinu un licenci?
  • Kāpēc saņēmu rēķinu par citu summu, nekā mājaslapā norādītā pakalpojuma Jumis cena?
  • Apmaksāju rēķinu, norādot nepareizas piezīmes
  • Kā rīkoties, ja ir apmaksāts rēķins, kas jau ir anulēts?
  • Kā tiek noteikti priekšapmaksas rēķinu termiņi?
  • Vēlos atteikties no pirkuma. Kādas ir manas iespējas?
  • Cik ilgā laikā tiks apstrādāts e-veikalā veiktais pirkums?
  • Kā varu saņemt priekšapmaksas rēķinu?
  • Turpmāk risinājumu Jumis vairs nelietošu, bet esmu samaksājis par periodu uz priekšu. Kā varu atgūt naudu?
  • Kā var palielināt lietotāju/datu bāzu skaitu pakalpojumā Jumis?
  • Man ir pieslēgts automātiskais maksājums, bet vēlos to atcelt (mainījusies maksājumu karte, mainījies termiņš, vēlos apmaksu veikt citādi). Kā to izdarīt?
  • Kādu laiku plānoju nestrādāt ar sistēmu, bet pēc tam darbību atjaunot. Kā man rīkoties?
  • Vēlos pāriet uz citu licenci, bet esmu samaksājis par turpmāko periodu. Kā man rīkoties?
  • Ko darīt, ja apmaksu veicu no citas fiziskas vai juridiskas personas konta?
  • Vai var palielināt lietotāju skaitu, kas strādā ar sistēmu Jumis?
  • Kā var iegādāties abonementu vai pagarināt licenci?
  • Kā rīkoties, ja vēlos pārreģistrēt savu licenci uz cita uzņēmuma vai privātpersonas vārda?
  • Kā pārtraukt mākoņpakalpojuma abonēšanu?
Jumis Pro produktu zināšanu bāze
Powered by Zendesk