Ja konstatējat, ka ir veikts kļūdains maksājums, ir vairākas iespējas, kā rīkoties:
- Vienoties ar uzņēmumu vai privātpersonu par avansa norēķiniem. Šī iespēja nozīmē, ka izmaiņas pakalpojumā netiks veiktas un darbu varēsiet turpināt bez pārtraukuma.
- Ja nav iespēja vienoties par avansa norēķiniem, tad rakstiet iesniegumu par darījuma atcelšanu. Iesniegumā norādiet datumu, rēķina numuru, bankas kontu un personu, kas veica maksājumus. Iesniegumā norādiet, ka ir veikts kļūdains maksājums un ka vēlaties atcelt šo darījumu. Iesniegumi tiek izskatīti 10 darba dienu laikā, un pēc līdzekļu atmaksas tiek atjaunots iepriekšējais abonementa termiņš.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.