Skip to main content
Jumis Pro produktu zināšanu bāze Help Center home page Jumis Pro produktu zināšanu bāze
  • Nosūtīt pieprasījumu
  • Ienākt
  • Ienākt
  • Nosūtīt pieprasījumu
  1. Jumis Pro produktu zināšanu bāze
  2. Mākoņpakalpojums
  3. Traucējummeklēšana

Traucējummeklēšana

  • Sīkdatņu (angļu val. cookies) tīrīšana
  • Kas nepieciešams, sazinoties ar risinājuma Jumis tehnisko atbalstu?
  • Instalējot Jumis sistēmas atjauninājuma parādās kļūda 1722
  • Instalācija: Jumis 2022. gada janvāris V2
  • Kā atjaunot datus no rezerves kopijas, ja Jumis datu bāzēs jaunināšana notikusi nesekmīgi?
  • Instalācija: Jumis 2021. gada oktobris
  • Instalācija: Jumis 2021. gada februāris
  • Kā augšupielādēt Jumis datu bāzēs rezerves kopijas failu Dropbox kontā
  • Palaižot Jumis instalāciju parādās kļūda: Error reading setup initialization file
  • Kāpēc rodas pieslēguma pārrāvumi darbā ar sistēmas Jumis datu bāzi?
  • Risinājuma Jumis sākumprogrammā sadaļā "Rīki" redzams uzraksts "Nav savienojuma"
  • Kāpēc risinājumā Jumis pie datuma izvēles neparādās viss kalendārs?
  • Sistēmas Jumis darbības atjaunošana pēc Windows 10 atjauninājuma
  • Ko darīt, ja programmā nevaru ievadīt kontējumu?
  • Ko darīt, ja parādās kļūda 13 pēc pieslēguma datu bāzei
  • Ko darīt, ja neatveras risinājuma Jumis sākumprogramma?
  • Kā pieslēgties datu bāzēm ar pamatvalūtu lati (LVL)?
  • Kāpēc risinājuma Jumis atskaitēs un dokumentos nerādās kopsummas?
  • Ekrāna mērogošanas iestatīšana korektai sistēmas Jumis darbībai
  • Kā novērst nepilnību: neizdodas pieslēgties sistēmai Jumis pēc jauninājuma instalācijas
  • Kā veikt interneta savienojuma testu ar Jumis serveri?
  • Saite uz sistēmas Jumis aktuālā izlaiduma instalāciju
  • Kā pārinstalēt Microsoft Access Runtime 2010 komponenti
  • Kur atrast funkcionālos failus, lai varētu pieslēgties 7.0.122 versijas datu bāzēm?
Jumis Pro produktu zināšanu bāze
Powered by Zendesk