Traucējummeklēšana
- Sīkdatņu (angļu val. cookies) tīrīšana
- Kas nepieciešams, sazinoties ar risinājuma Jumis tehnisko atbalstu?
- Instalējot Jumis sistēmas atjauninājuma parādās kļūda 1722
- Instalācija: Jumis 2022. gada janvāris V2
- Kā atjaunot datus no rezerves kopijas, ja Jumis datu bāzēs jaunināšana notikusi nesekmīgi?
- Instalācija: Jumis 2021. gada oktobris
- Instalācija: Jumis 2021. gada februāris
- Kā augšupielādēt Jumis datu bāzēs rezerves kopijas failu Dropbox kontā
- Palaižot Jumis instalāciju parādās kļūda: Error reading setup initialization file
- Kāpēc rodas pieslēguma pārrāvumi darbā ar sistēmas Jumis datu bāzi?
- Risinājuma Jumis sākumprogrammā sadaļā "Rīki" redzams uzraksts "Nav savienojuma"
- Kāpēc risinājumā Jumis pie datuma izvēles neparādās viss kalendārs?
- Sistēmas Jumis darbības atjaunošana pēc Windows 10 atjauninājuma
- Ko darīt, ja programmā nevaru ievadīt kontējumu?
- Ko darīt, ja parādās kļūda 13 pēc pieslēguma datu bāzei
- Ko darīt, ja neatveras risinājuma Jumis sākumprogramma?
- Kā pieslēgties datu bāzēm ar pamatvalūtu lati (LVL)?
- Kāpēc risinājuma Jumis atskaitēs un dokumentos nerādās kopsummas?
- Ekrāna mērogošanas iestatīšana korektai sistēmas Jumis darbībai
- Kā novērst nepilnību: neizdodas pieslēgties sistēmai Jumis pēc jauninājuma instalācijas
- Kā veikt interneta savienojuma testu ar Jumis serveri?
- Saite uz sistēmas Jumis aktuālā izlaiduma instalāciju
- Kā pārinstalēt Microsoft Access Runtime 2010 komponenti
- Kur atrast funkcionālos failus, lai varētu pieslēgties 7.0.122 versijas datu bāzēm?