Skip to main content
-
Ko man darīt, ja, instalējot jauninājumu, rāda, ka Jumis nav aktivizēts?
-
Labojums Lursoft uzņēmumu izziņai
-
Sīkdatņu (angļu val. cookies) tīrīšana
-
Kas nepieciešams, sazinoties ar risinājuma Jumis tehnisko atbalstu?
-
Instalējot Jumis sistēmas atjauninājuma parādās kļūda 1722
-
Instalācija: Jumis 2022. gada janvāris V2
-
Kā atjaunot datus no rezerves kopijas, ja Jumis datu bāzēs jaunināšana notikusi nesekmīgi?
-
Instalācija: Jumis 2021. gada oktobris
-
Instalācija: Jumis 2021. gada februāris
-
Kā augšupielādēt Jumis datu bāzēs rezerves kopijas failu Dropbox kontā
-
Palaižot Jumis instalāciju parādās kļūda: Error reading setup initialization file
-
Kāpēc rodas pieslēguma pārrāvumi darbā ar sistēmas Jumis datu bāzi?
-
Risinājuma Jumis sākumprogrammā sadaļā "Rīki" redzams uzraksts "Nav savienojuma"
-
Kāpēc risinājumā Jumis pie datuma izvēles neparādās viss kalendārs?
-
Sistēmas Jumis darbības atjaunošana pēc Windows 10 atjauninājuma
-
Ko darīt, ja programmā nevaru ievadīt kontējumu?
-
Ko darīt, ja parādās kļūda 13 pēc pieslēguma datu bāzei
-
Ko darīt, ja neatveras risinājuma Jumis sākumprogramma?
-
Kā pieslēgties datu bāzēm ar pamatvalūtu lati (LVL)?
-
Kāpēc risinājuma Jumis atskaitēs un dokumentos nerādās kopsummas?
-
Ekrāna mērogošanas iestatīšana korektai sistēmas Jumis darbībai
-
Kā novērst nepilnību: neizdodas pieslēgties sistēmai Jumis pēc jauninājuma instalācijas
-
Kā veikt interneta savienojuma testu ar Jumis serveri?
-
Saite uz sistēmas Jumis aktuālā izlaiduma instalāciju
-
Kā pārinstalēt Microsoft Access Runtime 2010 komponenti
-
Kur atrast funkcionālos failus, lai varētu pieslēgties 7.0.122 versijas datu bāzēm?