Sazinoties ar risinājuma Jumis atbalsta speciālistiem, jāsniedz šāda informācija:
- Sistēmas Jumis instalācijas atslēga (tā ir norādīta licences līgumā; atslēgu var uzzināt arī sistēmā, atverot sadaļu “Informācija”).
- Organizācija vai privātpersona, uz kuras vārda ir reģistrēta risinājuma Jumis licence.
- Ja jautājums ir saistīts ar sistēmas lietošanu vai instalāciju, zvanot ieteicams atrasties pie datora, kurā konstatēta problēma.
- Problēmas apraksts un informācija par sistēmas lietošanu.
- Izmantotā operētājsistēma (Windows versija).
- Sistēmas Jumis versija, ar kuru strādājat.
- Jautājums vai problēmas apraksts, ieskaitot ekrāna paziņojuma precīzu tekstu, un jūsu veiktās darbības problēmas konstatēšanas brīdī.
- Informācija par to, kā rīkojāties, mēģinot atrisināt problēmu.
Ja sazināties pa e-pastu vai pieteikuma formu, precīzi un sīki aprakstiet jautājumu vai problēmu, atbildot uz iepriekš minētajiem jautājumiem. Laukā Tēma (Subject) ieteicams īsi formulēt problēmas būtību.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.