Skip to main content
Jumis Pro produktu zināšanu bāze Help Center home page Jumis Pro produktu zināšanu bāze
  • Nosūtīt pieprasījumu
  • Ienākt
  • Ienākt
  • Nosūtīt pieprasījumu
  1. Jumis Pro produktu zināšanu bāze
  2. Jumis Personāls
  3. Jumis Personāls atdalīšana

Jumis Personāls atdalīšana

  • Kāpēc tiek īstenota produktu atdalīšana?
  • Kā mainīsies cenas no 2023. gada 1. augusta?
  • Vai grāmatvedības un uzskaites sistēmas Jumis cena arī mainās?
  • Kāda ir risinājuma Jumis Personāls cena?
  • Vai ir iespējams neabonēt Jumis Personāls?
  • Vai ir iespējams pāriet no lokālpakalpojuma uz mākoņpakalpojumu Jumis Personāls?
  • Kā no lokālā risinājuma Jumis Personāls pāriet uz mākoni?
  • Vai es varu maksāt un saņemt pilnvērtīgu Personālu lokāli?
  • Vai ir iespējams pāriei no Jumis Personāls mākonī uz lokālo versiju?
  • Kas notiks, ja es nepāriešu uz risinājumu Jumis Personāls?
  • Vai sistēma darbosies, ja netiks abonēts Jumis Personāls?
  • Ja datu bāze pārāk liela, lai pārnestu uz mākoni, vai man jāmaksā par mākoni?
  • Vai risinājumiem Jumis Personāls un Jumis var būt dažādi primārie administratori?
  • Vai man būs tehniskais atbalsts? (katram produktam?)
  • Kā pieslēgties risinājumam Jumis Personāls?
  • Vai Jumis Personāls abonementa cena mainās atkarībā no lietotāju skaita un uzņēmumu skaita?
  • Vai grāmatvedības un uzskaites risinājuma Jumis abonementam var būt cits termiņš nekā risinājuma Jumis Personāls abonementam?
  • Ja klientam ir vairāki abonementi atšķirīgiem klientiem, vai jāmaksā par katru atsevišķi?
  • Ja klients sniedz grāmatvedības ārpakalpojumus un viņam ir vairāki uzņēmumi, vai jāmaksā par katru uzņēmumu atsevišķi?
  • Vai būs iespējams abonēt tikai Jumis Personāls produktus?
  • Vai arī vēlāk būs iespēja abonēt Jumis Personāls?
  • Kā rīkoties, ja apmaksa par risinājuma Jumis Personāls Plus jau ir veikta?
  • Kā tiek uzskaitīti darbinieki Personāls abonementam?
  • Kāpēc ir ieteicams glabāt datus mākonī?
  • No kādiem faktoriem ir atkarīgs Jumis Personāls sistēmas darbības ātrums?
  • Vai darbinieku uzskaite Personālā atšķirsies no uzskaites Personālā Plus?
  • Ja ir abonēts lielāks Personāls Plus plāns nekā iepriekš, vai es varu veikt labojumus iepriekšējā periodā?
  • Ja ir abonēts mazāks Personāls Plus plāns, vai es varu veikt labojumus periodā, kad bija lielāks plāns?
  • Ja beidzies Personāls Plus abonēšanas termiņš, vai es varēšu veikt grāmatojumu labojumus iepriekšējā periodā?
  • Vai darbosies algu aprēķins, ja būs abonēta tikai grāmatvedības un uzskaites sistēma Jumis?
  • Next ›
  • Last »
Jumis Pro produktu zināšanu bāze
Powered by Zendesk