Lai izveidotu jaunu rēķinu EUR valūtā, atveriet sadaļu Pārdošana -> Rēķini -> Iesāktie un nospiediet pogu + Jauns
Ja vēlaties izrakstīt avansa jeb priekšapmaksas rēķinu, izvēlieties atbilstošu nosaukumu laukā Nosaukums no izvēršamā saraksta.
Ja nepieciešams, nomainiet dokumenta datumu, nospiežot uz ikonas un izvēloties no kalendāra.
Ievadiet rēķina Nr. un, ja nepieciešams, sēriju.
Izvēlieties pakalpojuma vai preču saņēmēju no saraksta, vai izveidojiet jaunu, nospiežot pogu "+".
Pēc saņēmēja izvēles, sistēma, izmantojot oranžu ikonu, pabrīdinās, ja rēķina pabeigšanai trūks informācija. Tā būs jāievada obligāti tikai tad, kad vēlēsieties rēķinam nomainīt statusu uz Ievadīts vai Apstiprināts.
Lai papildinātu datus, spiediet uz pogas ar zīmuļa ikonu un veiciet nepieciešamos labojumus partnera kartītē.
Ja partnerim ir ievadītas e-pasta adreses, kuras nav nepieciešamas rēķina nosūtīšanai, spiediet uz x pie ieatbilstošās e-pasta adreses, lai to izņemtu.
Līdzīgi var papildināt/labot arī uzņēmuma datus.
Izvēlieties apmaksas termiņu. Ja apmaksas termiņš būs bijis ievadīts partnera kartītē, tas aprēķināsies automātiski.
Nomainiet pakalpojuma sniegšanas datumu, ja tas atšķiras no rēķina izrakstīšanas datuma.
Izvēlieties norēķina veidu. Ja norēķina veids būs bijis izvēlēts jau partnera kartītē, tas parādīsies automātiski.
Mainiet apmaksas veidu uz sev atbilstošo, ja nepieciešams.
Spiediet + Pievienot no saraksta, ja vēlaties izvēlēties pakalpojumu/ preci no esoša saraksta vai saglabāt jaunu pakalpojumu/preci atkārtotai izmantošanai.
Vai spiediet Pievienot, ja vēlaties ievadīt pakalpojumu/preci tikai šim rēķinam, nesaglabājot to atkārtotai izmantošanai.
Ja izvēlējāties pievienot atkārtoti izmantojamu pakalpojumu/preci, tad ievietojiet kursoru laukā Pakalpojuma/preces nosaukums un izvēlieties no izvēršamā saraksta vai spiediet pogu "+" un izveidojiet jaunu pakalpojumu/preci.
Ievadiet pakalpojuma/preces daudzumu.
Spiediet + Pievienot no saraksta vai pogu Kopēt rindas beigās, lai pievienotu vēl vienu pakalpojumu/ preci no esoša saraksta vai saglabātu jaunu pakalpojumu/preci atkārtotai izmantošanai.
Ja nospiedāt Pievienot un vēlaties pabeigt rēķinu, aizpildiet obligāto informāciju un citus laukus pēc nepieciešamības.
Lai nodrošinātu, ka rēķinā tiek atspoguļotas tikai tās kolonnas, kuras ir aizpildītas un vēlaties rādīt, spiediet pogu Kolonnu izvēle un izņemiet atzīmi slēpjamajām kolonnām.
Ievadiet dokumenta piezīmes, ja nepieciešams.
Izvēlieties atbilstošo paraksta veidu.
Nomainiet dokumenta statusu uz sev vēlamo un saglabājiet rēķinu.
Spiediet lejupielādes pogu, lai iegūtu dokumenta priekšskatījumu vai lejupielādētu to PDF vai Excel formātā.
Spiediet pogu Sūtīt, lai nosūtītu rēķinu klientam.
Pēc pogas nospiešanas Jums būs iespēja pārbaudīt izsūtāmo informāciju, labot pavadtekstu un, nepieciešamības gadījumā, atgriezties dokumentā, lai veiktu labojumus.
Komentāri
0 comments
Lūdzu ieejiet lai varētu pievienot komentāru.